NOU HORARI D'ATENCIÓ AL PÚBLIC

Benvolguts/es.:

Ens adrecem a vosaltres per informar-vos del nostre nou horari d’atenció al públic de les nostres oficines, com a prestació de servei essencial.

Estarem, a partir del dia 14 d’abril d’enguany a les nostres oficines:

ELS MATINS, DE DILLUNS A DIVENDRES, DE LES  9 A LES 14 HORES

LES TARDES, DE DILLUNS A DIJOUS, DE LES 16 A LES 18 HORES

Interessem, en benefici de tots, que concerteu cita prèvia al nostre telèfon (93 752 31 02) per aquelles gestions que no siguin pròpiament d’entrega de documentació o de pagament de rebuts per tal d’evitar aglomeracions innecessàries i no recomenables.

D’altra banda, els pagaments es verificaran preferiblement per tarja bancària i, pel cas que es requerís un pagament excepcionalment en efectiu aquest únicament es podrà verificar en horari únicament de matins.

Continuem prioritzant la feina en el sistema de teletreball, però estem també disponibles per oferir una atenció presencial pels nostres clients en l’horari esmentat i en sistema de torns, d’aquí la rellevància i necessitat de la cita prèvia.

És voluntat de la nostra empresa i els seus treballadors donar-vos un servei ininterromput i de qualitat, i en aquest sentit, ens veiem obligats a anar-nos adaptant a la situació requerida, i així els ho anem i anirem comunicant, situació que malauradament és extraordinàriament complicada i que impossibilita, ara per ara, convocar o concertar reunions presencials.

Recordar-vos que podeu comunicar-vos regularment amb nosaltres via e-mail, o telefònicament, i que disposem, igualment, d’un telèfon d’emergències (677811072) pel cas d’una contingència urgent.

 

Restem a la seva disposició,

Afectuosament,

 

CASTELLÀ& SOCIS, SL

Consideracions del CAFBL davant de les restriccions motivades pel RD 463/2020

 


Benvolgut
Benvolguda

Les restriccions contemplades en el RD 463/2020 de declaració de l’estat d’alarma han suposat el tancament de la major part dels establiments comercials en els nostres pobles i ciutats. El cessament generalitzat de l’activitat econòmica s’ha fet sentir de manera abrupta en tots els sectors. En absència de concreció de les compensacions i recursos econòmics destinats a cobrir les conseqüències que afecten als contractes d’arrendament, la càrrega d’aquestes s’ha derivat als arrendadors i arrendataris.

Per tal de reduir la incertesa i combatre la inseguretat que aquesta crisi genera a ambdues parts del contracte d’arrendament, el CAFBL en l’exercici del seu compromís amb el sector de l’habitatge i la societat, trasllada les següents consideracions:
 

  1. Proposar a totes les Administracions Públiques competents que considerin la necessitat de disposar de fons suficients per a la dotació d’un suport de renda en lloguer a famílies i negocis quins ingressos s’hagin vist minvats inesperadament.
  2. Compromís dels Administradors de Finques Col·legiats per facilitar en igualtat de condicions, a arrendataris i arrendadors, l’assessorament necessari per resoldre la crisi de forma endreçada, així com minimitzar els costos personals i econòmics.
  3. Apel·lació a la responsabilitat social de tots els actors intervinents en el sector de l’habitatge (Administracions Públiques, propietaris, arrendadors, arrendataris, llogaters i Administradors de Finques Col·legiats) per actuar conjuntament a través de mesures que mantinguin l’equilibri i la seguretat jurídica en el lloguer d’habitatges i de locals de negoci.
  4. Atès les excepcionals circumstàncies, instem als Administradors de Finques Col·legiats a prendre la iniciativa en aquests moments difícils mitjançant la recomanació d’acords consensuats entre propietaris i arrendataris que permetin la flexibilització de les condicions econòmiques dels contractes d’arrendament, mentre persisteixi el tancament obligat.
  5. Tots els acords han de considerar les extraordinàries causes que els originen i establir-se de forma temporal, comptant amb el consens actiu d’arrendadors i d'arrendataris, qui s’implicaran lleialment en un exercici de responsabilitat contractual, per aconseguir de forma proporcionada, distributiva i justa el millor acord per pal·liar els efectes de la crisi.
  6. L’Administrador de Finques Col·legiat disposa de la formació i dels coneixements necessaris per mitjançar de forma activa en el lloguer. Té al seu abast totes les eines necessàries per instrumentar i formalitzar els acords, sortejant totes les dificultats actuals, fins i tot les presencials, per mitjà dels sistemes digitals propis i els assessoraments jurídics que el CAFBL posa a disposició de tots els Col·legiats.
  7. Reiterem la conveniència d’utilitzar, en cas de discrepància, la MEDIACIÓ com a instrument alternatiu per a la resolució de conflictes i per això recordem que l’Administrador de Finques Col·legiat té a disposició de les parts el Centre de Mediació del Consell de Col·legis d’Administradors de Finques de Catalunya (CEMCAF), on pots adreçar-te a través del web col·legial.

És imprescindible que aquestes mesures arribin a qui realment les necessitin. Fer una valoració adient i determinar quines són més idònies en cada cas. Per això, la participació compromesa dels Administradors de Finques Col·legiats és la garantia que precisen arrendadors i arrendataris per a l’estabilitat i el manteniment de la relació arrendatícia.

La implicació de tots permetrà resoldre aquesta crisi conjuntament. El CAFBL i els Administradors de Finques Col·legiats ens hi comprometem posant els nostres recursos i coneixements a disposició de la societat.
 



 

COMUNICAT

 

Donada la situació excepcional per la crisi del Coronavirus, tot seguint les recomanacions de confinament, Castellà& Socis, S.L. ha optat per instaurar el PLA PREVENTIU DE TELETREBALL pels nostres empleats, d'aquesta manera ens protegim tots, treballadors i clients, donant servei en horari de 9 a 14 hores.

Poden contactar amb nosaltres telemàticament mitjançant les adreces d’e-mail habituals:

M.LLUÏSA CASTELLÀ: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Comunitats:

ISAAC CORTIJO: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

NEUS MERLOS-SUÁREZ: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

GRISEL.LA AZNAR: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Administració de lloguers i immobles:

AFRICA MONTORO: 677.811.072

Facturació i comptabilitat:

MERCE GARCIA: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Recepció/ Informació general

MONTSE ROZAS: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Sinistres i subministraments:

JAUME TORRENTS: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Vendes:

TINO CASTELLA: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Lloguers:

LAURA PASCUAL: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

En cas d'emergència poden contactar-nos al telèfon d'emergències: 677.811.072

Finalment, pel cas que hagin de fer un pagament de quotes o bestretes comunitàries poden fer una transferència al número de compte:

BANC SANTANDER

ES66  0049-5329-67-2916240194

Per fer efectiu el pagament de lloguers facin la transferència al número:

BANC SABADELL

ES11 0081-0068-51-0001390843

 

Preguem que indiquin el seu nom complert o bé la referència de l’ingrés i els remetrem el justificant o rebut.

 

Moltes gràcies, cordialment,

 

M. Lluïsa Castellà i Torrents

Per CASTELLÀ& SOCIS, SL

 

 

 

 

Com trobar-nos

  • Gran Via de LLuís Companys, 214
  • Premia de Mar
  • Barcelona
  • 08330
  • Tel1. 93 752 31 02
  • Tel2. 93 752 36 25
  • Fax   93 752 02 01
  •  
  • De Dilluns a Divendres de 9H a 13H i de 16H a 18H

Segueix-nos